fredag 27 april 2012

Trist att inte må bra.

Märkte direkt på morgonen att allt inte stod rätt till med ia. Hon sprang o ställde sig vid dörren o ville ut. Och det händer aldrig annars. Den lilla tröttmössan får man dra ut på morgonen mer eller mindre... Efter en snabbdusch fick jag då snällt kasta mig iväg med den lilla och som jag befarade var det gräset hon ville ut i äta. Hon åt o åt, och åt o åt. Men inte kunde hon kräkas för det inte. Det var inte roligt att lämna henne ensam hemma när jag gick till jobbet. (fredagar har jag ingen passning till henne då jag har kort arbetsdag) När jag kom hem kl 12 var allt lugnt. Vi gick ut på promenad, men hon orkade inte gå knappt. Gick så sakta. Satte sig ner hela tiden och tittade på mig med bedjande ögon. Usch. Så jobbigt. Hoppas hon vill äta o dricka lite snart så hon får lite krafter tillbaka.
Fick Ias journalkopia från Strömsholm idag på posten. Jisses vilken lunta. Förstår inte mkt av det, men jag aka ta med det till Linköping på fredag så de är fullt medvetna vilken hund de har att göra med! Älskade lilla hund. Vill att du ska må bra! <3

Johan är just i detta nu och säger hej till sitt alldeles nyfödda lilla barnbarn Ebba. Synd att jag inte kunde följa med:( , vill inte lämna ia nu när hon inte mår bra. Det kommer fler tillfällen hoppas jag! :))

Ska ta o börja med fredagsmaten. Idag blir det Karin Franssons kycklinggratäng med tillbehör. Alltid lika god mat från MiddagMedMera!!!

Trevlig helg önskar jag er! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar