onsdag 18 juli 2012

Presentation av sommarstugan!

Ja, Saga måste vara helt slut efter två dygn hos oss. Så många nya intryck hela tiden. Hon har besökt "farmor o farfar", varit i Västervik och "gjort stan" med husse och Ia medan jag var på läkarbesök. Hon har också träffat "mormor och Leif" i deras sommarstuga och sist men inte minst har vi nu landat i vår alldeles egna sommarstuga. Stackars liten! Allt på en gång! Men hon är otroligt glad, nöjd, kärvänlig, nyfiken, positiv och go på alla sätt o vis! Hon vill gärna komma upp och sitta i knät, ligger oss nära på natten. Mysgumma! Undrar vad som rör sig i hennes huvud egentligen. Vad tänker hon på? Hur mycket längtar hon hem till Köping? Mitt hjärta gråter när jag tänker på att hon kanske är ledsen. Som tur är visar hon inga tendenser till att vara ledsen, men man vet ju aldrig...
Nu ska vi vara här ute på landet med stora fria ytor i en vecka innan vi måste hem till stan igen. Det blir perfekt med så lång tid på samma plats för lilla hjärtat. Idag har tjejerna åkt i samma bilbur till och från Västervik. Ia fräste ifrån vid något tillfälle på vägen. Antagligen kom Saga för nära och det är riktigt läskigt...! Hua!

Ia och Saga= två sötnötter!!!


Men så snälla de annars är mot varandra! Inga problem! <3 Längtar tills de kan mysa tätt ihop i samma bädd!
Ja, mycket bilåkning har det blivit och vilken tur att ingen av hundarna lider av åksjuka!
Nu önskar jag bara att vi får lite sol och värme snart! Skulle inte sitta helt fel!

Trevlig onsdagkväll önskar jag er alla! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar