lördag 10 mars 2012

Stadsbesök + mellofinal

Inte varje lördag man tar sig tid att gå i affärer, men idag var det hög tid. Bästa kompisen Linda och jag "rännde" gatlopp i Vimmerby stad. Vi hann med många affärer och faktiskt lite inköp också! Jag känner mig så nöjd!!!! Jag hittade en jacka! Tjoho! Jag behövde verkligen en ny vårjacka och Intersport gjorde mig inte besviken. Hittade den perfekta jackan direkt. Det blev en jacka i en härlig skrikig grön färg. (Man måste ju våga lite ibland också!)
Fina jackan!!! Är så glad! :))


Sedan ställde jag mig den svåra frågan: Ska jag ta bilen och åka till Johan i Vetlanda (skogsarbete på schemat) eller ska jag göra något nyttigt här hemma... Det blev faktiskt det sistnämnda. Sovrummet behövde sig en rejäl uppfräschning. Tänk att det kan bli så dammigt i ett sovrum... Nu doftar det härligt i sovrummet! Imorgon förmiddag blir det att ta tag i de superskitiga fönstren också! ;-))

Ikväll ska Ia och jag kolla på Mello-finalen. Det blir konstigt att kolla på det utan Johan hemma, men det ska nog gå det med! ;-) Tror att Loreen och Danny ligger bäst till. Det blir spännande!

God fortsättning på helgen! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar