lördag 31 mars 2012

Vinterns återtåg!

Man tror inte det är riktigt sant när man vaknar på morgonen och snön fullständigt vräker ner! Tycker inte alls att det är ok... Men vad sjutton, bakslag följs som alltid av fantastisk framgång! Snart är våren tillbaka! :))

Idag tog Johan på sig långkalsongerna och for iväg på allsvensk fotbollspremiär i Borås. Elfsborg vs Djurgården. Jag kan säga att jag är inte ett dugg avundssjuk. Vi har det såå skönt här hemma Ia och jag. Det blir lite städning och lite fix med lite av varje. Det kommer däremot att bli en kamp att försöka få ut den lilla på en kissrunda snart. Detta är verkligen inget Ia-väder. Blir nog bara en sväng ut på gården om jag känner henne rätt. ;)

Länk till filmen!
Igår var jag och mina goa arbetskamrater till Linköping för lite shopping och biobesök. Det blev en trevlig eftermiddag/kväll! Först sprang vi igenom IKEA och IKANO-huset. Jag köpte några råttor till Ia och en grön mysfilt till henne bl.a. Lite god mat intogs där också innan vi gav oss in till stan och biobesöket. Vi såg Hotell Marigold. En riktigt trevlig feelgood film faktiskt!
Britt-Sofi och Ritva på restaurang Chili.

Sylvia ville inte vara med på bild, men visar gärna sin superfina fläta! ;)
Kanske ska man ta sig i kragen nu och fixa sig lite mat.
Hoppas ni får en härlig helg!

/Helen


Svartråttan, Ia och vitråttan på den gröna mysfilten. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar