torsdag 1 mars 2012

Underbar och älskad av alla!

Undrar hur många timmar om dagen man tänker på sitt lilla underbara "skägg"??? Jättemånga om du frågar mig!  Älskar verkligen min lilla Ia! Jag ägnade en stund av kvällen till att titta på gamla bilder på henne. Måste bara få lägga ut några av mina favoriter här! :-))

En helt underbar bild tycker jag. Visst har hon en aura omkring sig!? Som en helkroppsgloria! Hon heter Gloria i stamtavlan! ;-) Knappt två år är hon här.


Liten tjej på knappt två år behöver klippa luggen!!!
Drygt två år och en hejare på agility!


Mattes och husses lilla troll!

Sådär! Fler bilder kommer en annan dag! ;))


Den lilla hunden som jag skrev om igår blev akut opererad idag. Vet ej hur det har gått. Hoppas få veta snart! <3
Nu väntar sista rundan med hunden och sedan hoppar vi i snarklådan! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar