torsdag 22 mars 2012

Teknikens under!

Haha! Nu har jag hittat en app så jag kan göra blogginlägg via mobilen! I love it! :))
Ia har haft en superbra dag idag! Hon har njutit av vårsolen o mått toppen. Jag har varit på veterinärstationen och köpt nya dietfodret idag också. Hoppas det faller i "god jord"! Vi ska introducera det imorgon. Det ska nog gå fint!
Haha! Efter tips som jag fått i Dvärgschnauzergruppen på FB så tog jag med mig en tub baconost på eftermiddagsrundan idag för att bli mer intressant än mötande hundar. Om hon visar mig intresse genom att titta på mig = baconost. VARFÖR lyckas vi aldrig möta andra hundar när vi är så taggade på att träna??? Nä, vi fick träna på annat istället, och det är inte illa det heller! ;)
Våren gjorde en grandios entré idag. Var ca 17-20 grader på dagen, sååå underbart skönt! :)
Nu hoppas vi att detta sköna håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar